nilssonjennipher

* everywhere I'm looking now, I'm surrounded by your aura's grace

Publicerad 2009-07-31 07:13:54 i VARDAG,

godmorgon, eller å andra sidan, inte så jävla GOD morgon. bara morgon. efter att ha blivit bortskämd med tre långa sovmorgnar på raken kändes det inte lite tungt att stiga upp kvart i 6 i morse. var helt död, hade lätt kunnat sova bort hela dan kändes det som. att jag dessutom inte kunde somna igår gör ju knappast saken bättre. kommer säkert gå runt som ett levande lik ikväll, just snyggt.

hur som helst, jag jobbar till halv 4 idag. amanda ska komma och hämta mig, funderar starkt på att be henne svänga om på kina och ta hem en portion med szeschuan-kyckling till mig.. kommer omöjligt hinna äta annars! har tusen saker att göra då jag kommer hem; duscha, raka benen, packa väskan, sätta i låshåret, äta, plocka ögonbrynen, sminka mig, välja kläder... allt detta ska jag hinna med på 1 timme, lycka till jennipher säger jag bara! är fan glad om jag lyckas med hälften. måste börja skriva packningslista här så åtminstone den är ur världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela