nilssonjennipher

* if I'd only let that fire burn out of control

Publicerad 2009-07-12 17:56:09 i VARDAG,

dagen har bestått av en huvudsyssla; ligga i sängen och halssova. jag har nog börjat bli gammal, att dricka två dagar är en plåga och inget annat! fy tusan. hur som helst så hade jag svinkul igår, och jag ångrar faktiskt inte att jag drack även fast jag mått som en skitstövel idag. for på en snabb "förfest" hos david, innan jag for vidare till jenny i pålänge. gick otroligt segt att komma igång, men till slut gav det med sig. for från jenny vid 1-tiden då hon och jennifer ville på hotellet. åt en chicken sticks-meny från frasses, och for hem och sov.

tack för en kul kväll allihopa!

jag hade tyvärr inte med mig någon kamera igår, men det var andra som hade, så jag väntar på att de ska lägga upp så jag kan sno av de. lägger in de på bloggen så fort de kommer upp. nä, nu ska jag gå och titta till köttfärspajen jag har på G inne i ugnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela