nilssonjennipher

* I'll never see your face again, there's no tomorrow

Publicerad 2009-07-25 12:38:39 i VARDAG,

egentligen borde jag inte sitta här och glo, har en massa jag måste hinna göra innan kvällen. färga löshåret, sy in en klänning, packa klart väskan... listan kan göras lång, men ändå sitter jag kvar här. ska hur som helst bara dra på mig nå kläder nu (snart) & cykla ner på ica i hopp om att hitta en färg som duger någorlunda till håret. lite senare i eftermiddag ska jag iväg till jocke för att grilla, bada tunna & börja dricka. IKVÄLL GÄLLER DET! börjar bli pirrig i magen redan.. hur ska kvällen sluta?

Kommentarer

Postat av: totta

Publicerad 2009-07-25 13:28:20

Det kommer att bli fett trist för din del. Det är på Vallen det händer ikväll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela