nilssonjennipher

* I'm sleeping to dream about, and I'm so damn tired

Publicerad 2009-07-13 21:18:43 i VARDAG,

tur att man har världens snällaste pappa! jag tror han tycker lite synd om mig för att jag inte hade nog med pengar för att följa med amanda, fanny, sandra och jenny till cyprus. därför kom han med den briljanta idén att han kunde bjuda mig & älski på flygbiljett ner till stockholm andra helgen i augusti!
(som en födelsedagspresent till honom, han fyller ju faktiskt år helgen efter)
fredag den 7e åker vi, klockan 06.00 från kallax, sen åker vi hem 17.35 på måndag eftermiddan.

kommer bli hur mysigt som helst.

bara strosa runt på stan, SHOPPA I MÄNGDER, kommer drunkna i kläder & skor när jag kommer hem, tro mig! ...äta god mat, gå på grönan.. ååh, I can't wait.

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Postat av: sassa

Publicerad 2009-07-14 01:24:14

å vad mys, jag vill också!! :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela