nilssonjennipher

* look at the stars, look how they shine for you, and everything you do

Publicerad 2009-07-24 14:44:53 i VARDAG,

vet ni vad jag kom att tänka på? hur fort tiden egentligen går. jag menar, det är ju bara ett par veckor kvar tills skolan börjar. och jag tar studenten. fattar ni? studenten! det är ju helt sjukt! det känns som att det var igår jag inte kunde somna kvällen innan första dagen på furuhed, eller som när jag stod utanför matsalen och var skitnervös inför uppropet. nu ska jag ta studenten. okej, det är nästan ett år kvar på skolan, men har dessa två år gått så här fort lär ju nästa gå i minst lika snabbt tempo.

sen kom jag att tänka på att det också är ganska precis två år sen jag träffade pär för första gången. TVÅ ÅR! herregud! vars försvinner all tid? jag tycker inte att jag har gjort någonting jättespeciellt under dessa två år heller. varje dag ser ganska likadana ut. fast jag klagar absolut inte, jag tycker om mitt liv. finns egentligen ingenting jag skulle vilja ändra på.

nä hörrni, stor guldstjärna till alla er som orkat er igenom detta urtråkiga inlägg. jag var bara tvungen att få tjata av mig lite. nu ska jag dra på mig stallkläderna och invänta mammsen. vad sen kvällen har att erbjuda återstår att se. tagga inför morgondagen eventuellt (!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela