nilssonjennipher

* my lips like sugar, this candy got you sprung

Publicerad 2009-07-11 16:06:07 i PARTY,

igår blev det fest för min del, på ren impuls. vid halv 8 kom jag och syrran hem från stallet, och klockan 9 satt jag i bilen påväg till kalix för att börja dricka. har aldrig gjort mig klar så snabbt, på 35 minuter hade jag duschat, sminkat mig, satt i löshår & fixat till det. rekord!

det blir fest ikväll också, eller i alla fall förfest för min del. resten av gänget ska iväg till farmen i boden, så ska dit och ta mig någon öl bara och umgås. vädergudarna har ju verkligen varit på bra humör idag, så jag hoppas på ett och annat kubbspel ikväll. nä, tänk skulle jag börja göra mig i ordning för att slippa stressa. ja, så får det bli. ha en bra kväll allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela