nilssonjennipher

* so don't you cry tonight, rest your precious eyes

Publicerad 2009-07-26 14:30:52 i PARTY,


skyller på en massa knuff & tjorv i pubilken då bilden skakar


verkligen inte världens bästa film, men verkligen världens bästa hardcore superstar! tog mig längst fram trots att jag kom till scenen en kvart innan de började spela - high five! spelningen var hur bra som helst, blev bara lite besviken då dem spelade flest låtar från senaste albumet, jag hade hellre hört lite äldre låtar så som "someone special, cry your eyes out, dont you ever leave me", men skit samma. fick ett par bra bilder på jocke så ni får gå in på min facebook eller pixbox och kolla in de.

kvällen i övrigt var också jättekul. började med att grilla kyckling och kött med pommes till hemma hos åhlen. sen badade vi tunna också, sjukt skönt. duschade och sminkade mig halvt i fyllan, vilket resulterade i ett inte allt för snyggt utseende under kvällen, haha. amanda kom förbi, skulle egentligen bara stanna tills vi skulle fara, men vi övertalade henne att vara chaffis så becko skulle kunna dricka. sagt var gjort, och bättre chaffis har vi nog aldrig haft. stannade i luleå på max på hemvägen, sen blev det raka vägen hem till sängen. mtt finger fick sig en omgång igår, eftersom alla (inklusive jag) började slåss om trumpinnen som de kastade ut. var tvungen att ge upp då alla la sig ner på marken för att kriga om den, haha. kort sammanfattat - en riktigt bra pdol-lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela