nilssonjennipher

* he's no longer with us, but he left this dusty room

Publicerad 2009-07-16 07:53:23 i VARDAG,

är det inte allt bra typiskt, att när jag jobbar full dag skiner solen ute, och när jag är ledig, eller som fallet är idag (att jag slutar före lunch) så s-u-g-e-r vädret totalt. slutade klockan 3 igår, och då är det ju ingen idé att lägga sig ute och försöka bli brun, så jag for ner på solkällan och solade upp 40 spänn. dyrt, men jävligt skönt + nödvändigt! måste ta tag i det här med min obefintliga bränna snart, sommaren börjar ju nästan lida mot sitt slut, och jag är blekare än vad jag varit under vintern. det är ju ta mig tusan pinsamt.


anyway, ikväll blir det bio. ska självklart & se den nya harry potter filmen, nörd som jag är. har längtat hur länge som helst för att den ska komma ut på film, boken är ju om inte annat svinbra, så jag hoppas att filmen är av samma klass. dock ser jag att folk som läst boken + sett filmen inte alls gillade den, eller iallafall inte slutet av den. nåja, jag ska inte dra några förhastade slutsatser, utan helt enkelt bara hålla tummarna för att den är BRA!

nu ska jag återgå till jobbet, och fortsätta dricka min battery pär gav mig igår för att hjälpa mig att hålla ögonen öppna så här tidigt. bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela