nilssonjennipher

* when love takes over, yeah

Publicerad 2009-07-30 19:01:48 i PARTY,

ikväll börjar ju luleå kalaset, synd bara att jag inte kunde följa med resten av gänget pga j-o-b-b. nåja, jag överlever nog tills imorgonkväll, då det ju faktiskt drar igång på riktigt. inte för att jag är något stort ledin-fan, men nog tusan kommer det bli kul att stå & gapa till "vi är på gång", haha. resten av artisterna som skulle dit var ju verkligen ingenting att hurra över, tråkigt nog. vi kommer ändå ha svinkul, det känner jag på mig! alla luleåkalas vi tjejer varit på hittils har varit super, så varför skulle detta år bli ett undantag? bjuder på lite "snygga" kalas-bilder på mig genom åren. snacka om snygg man var för ett par år sen alltså...


amanda & jag
-2006


fanny & jag
-2007


heidi, fanny & jag
- 2008


amanda & jag
- 2008

och såklart sparar jag den snyggaste till sist;


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela