nilssonjennipher

* better keep on dreamin' for what's gone, I'm dreamin' in a casket

Publicerad 2009-07-22 09:49:54 i VARDAG,

jobb fram till 16.45 idag, sen hem & förhoppningsvis slita upp paketet med mina skoooooor! det stod att det skulle ta mellan 2-5 arbetsdagar för de att komma så länge de finns inne på lagret - vilket de ju gjorde. så har jag tur ligger de hemma i brevlådan och väntar på mig! tänk att skor kan göra en så glad.

var på bilbingo igår med amanda i hopp om att utöka min ekonomi en aning. gick inte enligt planerna, kom hem tomhänt dessvärre. på sista spelet, med vinstchans på 20.000 satt jag med två ynka nummer kvar, hann bli skitnervös. självklart var det nån jävel som hann tuta före. säkert nån panschis som inte ens behöver pengar! jag ger snart upp min bilbingo-karriär, vet inte hur många gånger jag varit utan att vinna en ynka liten krona. spel + jag = ingen bra kombo.



en annan sak som gör mig pirrig i magen för tillfället är tanken av att jag på bara ett par dagar kommer stå längst fram vid scenen & gapa till världens bästa hardcore superstar. dör jag på kuppen kommer jag hur som helst dö lycklig. ååh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela