nilssonjennipher

* we're not living in america, but we're not sorry

Publicerad 2009-07-29 20:21:44 i VARDAG,

känns onödigt att skriva vars jag befinner mig för tillfället, where you allways find me såklart - jobbet. skämt åsido, men det känns som att jag spenderar mer tid här än jag gör hemma.. vilket jag ju nästan gör - i vaket tillstånd i alla fall. har fått tre rejäla sovmorgnar på raken, vilket ju såklart gillas. enda nackdelen är ju att jag kommer hem typ när solen börjar gå upp igen, inte riktigt, men så känns det i alla fall.
har 1 timme och 20 minuter kvar här, sen bär det av hemåt.



imorgon har jag fått byta pass för att kunna följa med mamma till veterinären med gubben. jag tror och hoppas på att det inte är något allvarligt, sitter och googlar "njursten för katt" just nu, och det verkar faktiskt inte skitfarligt. nog för att även det minsta sår gubben har river i mig. han är ju trots allt 14 år, gammeltrollet. får panik bara av att tänka tanken att gubben faktiskt nån gång kommer att dö, jag vill fan dö själv när jag väl tänker på det! det låter kanske töntigt, men jag har haft honom sen jag var 3 år, alltså så länge jag kan minnas. han är mycket, mycket mer än bara en katt för mig.

alla ni som har egna djur förstår precis vad jag menar, ni andra tycker säkert jag är dum i huvudet.

nä, nu ska jag göra sista rycket här och hålla tummarna att tiden går snabbt.

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2009-07-29 20:58:43

jag fårstår dig PRECIS! fått avliva tre av mina kissar, det är hemskt. hoppas att gubben blir frisk! och att det inte är något allvarligt :) pussa på han från mig ;)

Postat av: EMMA

Publicerad 2009-07-29 22:46:56

Jag förstår precis hur du menar.. Jag håller tummarna! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela