nilssonjennipher

* a hundred days have made me older, since the last time that I saw you pretty face

Publicerad 2009-06-28 10:26:38 i VARDAG,

jag vet inte hur många gånger i livet jag hunnit klaga på att jag inte är lika gammal som mina vänner, och jag gör det igen! i helgen har det ju som bekant varit "kalixdagarna", typ enda helgen på året det verkligen händer nåt i den här hålan. tror ni att jag kan följa med då? nä, såklart inte. blev helt sugen när jag satt med hela gänget hemma hos heidi igår & såg på när de förfestade. även fast det inte är så länge kvar känns det som en evighet! tycker jag väntat nog länge.

just nu sitter jag på jobbet. lyckades få mig ett extrapass, jobbar 9-16 idag. trodde att det skulle vara dåligt väder idag, när jag var in på yr.no igår visade de att det skulle vara molnigt hela dagen, men det stämmer då inte alls! sitter och ser ut genom fönstret och vad ser jag? jo, en stor fet sol. nåja, jag ska inte gnälla nu. det var ju trots allt jag själv som tog på mig passet idag, haha. dessutom är det svinslött, har ju jobbat nu i nästan 1½ timme och har haft högst 10 samtal.

färgade mitt löshår+vanliga hår igår och nu börjar jag bli riktigt less. löshåret blev typ.. mörkbrunt med röda inslag, fin färg. men mitt vanliga hår VÄGRAR ta åt sig färg. det verkar ju absolut omöjligt att få det till den färg jag vill, så imorgon ringer jag och bokar tid hos någon frisör som kan hjälpa mig att färga till det. kosta vad det kosta vill, jag tänker inte gå runt med mitt vanliga hår rött, och ett löshår för 825 kr i en helt annan färg. hoppas mamma känner sig generös och kan sponsra mig med en slant eller två, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela