nilssonjennipher

* blowing in the wind, blowing in my mind

Publicerad 2009-06-17 22:22:47 i VARDAG,


mamma & gastus

finns det något mer avkopplande än att vara i stallen en hel kväll? skulle inte tro det. efter att ha suttit inne från 9 till 4 så är det sjukt skönt att få komma dit. ikväll har jag hjälp emelie, hon hade två hästar att sköta ikväll så jag följde med och avlastade lite grann. fick även ett SVINROLIGT besked, så nu är sommaren räddad återigen! ni kanske minns då jag skrev för nåt tag sen om min & mammas hemliga sak? ja, det här är ungefär samma sak, fast våran egentliga plan gick inte i verket. den här lösningen funkar ju precis lika bra egentligen. kan ju avslöja det nu, jag har fått en "sköthäst" att ha hand om i sommar, några dagar i veckan i alla fall.

Kommentarer

Postat av: EMMA

Publicerad 2009-06-18 09:56:25

Åh vad roligt :) :) Är avis! :P

Postat av: sandra

Publicerad 2009-06-18 18:21:07

kan vi inte boka utlandsresa?! jag måste ha nått att se fram emot.. det kosta ju bara 1000 nu, sen betala vi resten. snälla?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela