nilssonjennipher

* but the darkness inside you can make you feel so small

Publicerad 2009-06-09 11:48:33 i VARDAG,

jag lyckades faktiskt hitta en del igår i luleå, till min stora förvånan. det blev 2 t-shirtar, 2 tunikor, ett linne, smink, en jeanskjol & ett par skor. hittade däremot ingen klänning att ha på mig i helgen, vilket ju såklart suger (hur kul är inte det ordet?) jag har sett en jättefin på nelly, fast den är ju inte gratis - långt ifrån. frågan är ju om det är värt att slösa 500 kr på en klänning jag förmodligen bara kommer använda en enda gång? får helt enkelt ta mig en till sväng till luleå på torsdag och hoppas på att hitta något, för så rik är jag då verkligen inte så att jag kan köpa ett "engångs-plagg" för 500 kr. tråkigt men sant.

något som också är tråkigt är att jag gått och blivit sjuk. för ett par dagar sen fick jag ont i halsen, och igår under dagen blev det bara värre och värre. imorse när jag vaknade kunde jag knappt prata, det gjorde så sjukt ont och det gick knappt att svälja. så jag och mamma for in till läkaren, och vad gör hon? jo kollar ner i min hals i typ 7 sekunder, hon kollar inte ens noga (!), och så säger hon att det inte är något speciellt, bara ett virus och att det inte finns något att göra åt saken. så då var det ju bara att åka hem tomhänt. jag som hade hoppats på att få en snabbkur med penicillin för att hinna bli frisk till helgen, men icket. nu är det ju bara att hålla tummarna att det inte blir värre i alla fall...



nu när jag ser på klockan så märker jag att tiden har rusat iväg, nu är det bara för mig att hoppa i duschen och börja göra mig klar. ska och jobba halv 3, känns ju lite småjobbigt med tanke på min hals, men det är ju bara härda ut och hoppas på det bästa. får ta med mig kilovis med halstabletter, haha.

Kommentarer

Postat av: Linnéa

Publicerad 2009-06-10 11:03:43

Ja, han hade gärna fått se ut så hela sitt liv. men inte lika valpig i sättet ;D

Postat av: Linnéa

Publicerad 2009-06-10 15:32:22

BRA! för hon får inte flytta utanför norrbotten ;D

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-06-10 17:22:17

Visst var dom snygga ja :)

Snart får man gå hem, skönt!

Postat av: Linnéa

Publicerad 2009-06-10 23:48:22

Jaa precis ;p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela