nilssonjennipher

* come now, let's leave it all behind

Publicerad 2009-06-01 16:54:16 i VARDAG,

sådärja, nu har jag ju fått ett par tips om vad jag ska göra med mitt hår, så tack till er! inte var det väl allt för svårt att skriva en liten kommentar..? haha. precis som de flesta av er röstat vill jag försöka få tillbaka mitt hår till något liknande som på bild 4, det vill säga ljusbrunt med ljusa slingor i. den här gången tror jag inte att jag ska hålla på och experimentera allt för mycket hemma, utan jag ska ta med mig en bild på håret & gå raka vägen till frisören, kosta vad det kosta vill. jag måste beställa nytt löshår också, mitt har blivit ruskigt risigt och jag har nog tappat säkert hälften av håret.

lördagen blev precis som väntat rolig. tyvärr har jag inga bilder, eftersom jag nu för tiden har börjat vara allt mer slarvig gällande att ta med kameran. ska försöka att bättra mig, I promise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela