nilssonjennipher

* don't care about your bad behaviour

Publicerad 2009-06-21 17:21:46 i VARDAG,

någon som vet hur man får tiden att gå snabbare? längtar som ett tok till PDOL, i år kommer bli världens roligaste, det kan jag lova. hur skulle det förresten kunna bli något annat än bäst när hardcore superstar ska dit?! blir pirrig bara av tanken, jag kommer stå där längst fram vid staketet och vara svinlycklig. frågan är ju bara vem tusan jag ska få med mig? hilda, har du kollat upp om du jobbar ännu? inte för att det skulle hindra mig ifall jag får fara själv, jag m-å-s-t-e se de. har väntat i flera år på att få se de, & vilket läge är bättre än nu i sommar?

lyssna och njut av dessa godbitar:


HCSS - someone special


liberation


sorry for the shape I'm in

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela