nilssonjennipher

* I'm open, your closed

Publicerad 2009-06-08 08:24:07 i VARDAG,

sådär ja, nu har jag hunnit med min morgons alla rutiner. jag känner ingen med lika fasta rutiner som jag gällande att göra sig klar, haha. går någon av de fel är hela morgonen förstörd. dessutom får inte någon av delarna ta för lång tid, för då blir jag ju försenad! det är inte lätt att vara mig ibland, haha. hur som helst så ska vi med klassen till luleå idag. studiebesök på kulturens hus, sen ska vi ut och äta lunch på waldorf och sen ska vi gå på stan. nu när jag för en gångs skull har pengar kommer jag säkert inte hitta något, skulle vara så typiskt. finns 14355 saker jag skulle behöva köpa! bland annat en klänning till studenten, en studentpresent till amanda, skor till studenten, smink osv osv. listan kan göras extremt lång! till råga på allt måste jag ju som sagt var beställa nytt löshår, & boka tid hos frisören för att färga håret (JA, jag blir brunett igen!) alltid detta ständigt återkommande problem - PENGAR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela