nilssonjennipher

* just remeber you're talking to me though

Publicerad 2009-06-07 00:55:24 i VARDAG,

precis som jag hade förutspått blev det en lyckad kväll hemma hos sandra igår! jag jobbade ju som sagt var till sex, och det blev lite ändrade planer. istället för att fara till pär & göra mig klar for jag till jenny och hjälpte henne att färga utväxten. vi fick stressa rätt så mycket, eftersom ingen av oss hade en tanke på att kolla på klockan under hela kvällen. men vi hann ju till sandra i någorlunda tid iallafall. mer bilder än vad som finns här lägger jag upp på pixbox.



  



JUSTE! DANMARK VANN FOTBOLLEN! SÅ VIKTIGT! nu fick ni det bevisat en gång för alla - DANMARK ÄR BÄTTRE ÄN SVERIGE! hihi.

Kommentarer

Postat av: Sassa

Publicerad 2009-06-08 00:22:14

nånå jennfi var nu inte sådär mot sverige;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela