nilssonjennipher

* my brain hurts so I'll rest for a while

Publicerad 2009-06-21 12:13:06 i VARDAG,

åh, finns det någonting härligare än att ligga ute i bikini och svettas?! det är inte ofta det händer här uppe i norrbotten kan jag meddela, och när det väl händer gäller det att passa på. nu sitter jag inne en kort sväng för att svalka av mig en aning, pär har gått iväg och köpt isglass som jag väntar på. såg på internet att det skulle vara typ lika fint imorgon, vilket ju är lite otur, eftersom jag ska jobba 8.30-17. fast i och för sig, nu när det börjar bli tal om 2 (!) utlandsresor i sommar gäller det att få ihop pengar. min sommar ser kanon ut;

häst, sol, jobb, festivaler, ulandet osv osv.


jag är så himla lyckligt lottad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela