nilssonjennipher

* standin' on the verge of insanity

Publicerad 2009-06-22 22:18:54 i VARDAG,

planen var att ikväll gå tillbaka till mitt liv som brunett. hade köpt en knallröd färg som jag skulle sätta i bara för att undvika grönt hår, och en mahognybrun för att få det.. ja - brunt med inslag av rött. hela cirkusen börjar med ett kaos, den röda skitfärgen räcker inte, så bara mitt halva hår blir rött. tvättar ur det, färgar det mahognybrunt, väntar 25 minuter med att tvätta ur det... och vad möts jag av? ett hår rödare än fan själv. inte direkt enligt planen kan man ju lugnt säga. nåväl, jag har tusen gånger hellre rött hår än grönt, så jag borde väl vara lite tacksam i alla fall. plus att jag bara behöver "stå ut med det" i en dag, , vilket inte borde bli något problem eftersom jag ju tycker rött hår är rätt snyggt. (på vissa, inte just mig själv dock)

imorgon går jag hur som helst raka vägen på coop och köper en BRUN färg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela