nilssonjennipher

* tap on my window, knock on my door

Publicerad 2009-06-13 22:02:04 i VARDAG,

sådärja, nu har jag äntligen parkerat arslet här framför så nu tänkte jag gå igenom de senaste dagarna lite snabbt.

TORSDAG: på dagen åkte jag & älski in till luleå, jag var tvungen att panikköpa en avslutningsklänning. jag hade turen på min sida, och lyckades komma hem med en jättesöt klänning. på kvällen var det ju som sagt var balen. var & såg på mina snygga kompisar heidi och sandra, peroch de var verkligen hur fina som helst! jag sonligen skulle inte kunna tänka mig att gå själv, men de var hur som helst jättesöta bägge två. har ju tidigare lagt in några bilder här på bloggen, och nu finns de även uppe på min pixbox, så ni får gå dit och snoka ifall ni är nyfikna!

FREDAG: eftersom jag lovat amanda att fixa hennes hår inför studenten ringer hon & väcker mig inte mindre än 06.24. det var ju bara att pallra sig upp, och göra hennes frisyr, som blev jättefin. hade tänkt gå tillbaka och lägga mig efter det men jag hade hunnit bli så pigg så jag beslöt mig för att hålla mig vaken. duschade och sånt och vid tolvtiden for jag och pär in till kalix. mötte upp med mamma, och fixade nallar och blommor i (som vanligt) sista sekunden. for upp på skolan, rensade mitt skåp mitt bland alla studenter, jag kände mig liiiite malplacerad vill jag lova, haha. dötiden innan utsläppet for vi tre och fikade på lyktan, mums. sen for vi tillbaka till skolan & fick stå och vänta en timme på att det skulle  börja.

  

direkt efteråt åke jag hem med amandas familj, for snabbt hem och lockade mitt eget hår, bättrade på sminket och bytte kläder. sen gick jag, mamma & pappa ner till de och blev bjudna på god mat & alkoholhaltiga drycker, tack så mycket! vid halv åtta-tiden for amanda, fanny och jag till kalix. förfestade hemma hos ricke, och därefter blev det B4 för alla gamlingar, och grodparken för min del. till en början sög det i grodis, men allt eftersom det kom mer & mer folk blev det allt roligare. for hem vid.. 2-3 nån gång skulle jag tro. resten av avslutningsbilderna finns och på min pirre.

nu ska jag återgå till soffan! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela