nilssonjennipher

* vad jag bryr mig om nu är att se dig gråta, för jag har gråtit

Publicerad 2009-06-14 15:32:24 i VARDAG,

vad tusan hittar man på en söndag som denna när vädret fullkommligt S-U-G-E-R?! jag har hittills roat mig med att rensa ur min överfulla garderob, och jag kan lova att den blev flera kilo lättare. men vad ska jag göra med alla kläder jag inte ska ha längre? någon som vill komma och ta dem? eller ska man kanske lämna iväg de till barnen i afrika? låter som en vettig idé, inte sant? håh, jag dör snart av tristess! finns det ingen som kan ge mig ett vettigt förslag på vad jag kan göra?!

Kommentarer

Postat av: Linnéa

Publicerad 2009-06-14 18:41:13

Haha, det blev parkarbete ist ;p ville inte vara på glass stället.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela