nilssonjennipher

* we don't celebrate sundays anymore

Publicerad 2009-06-15 15:28:22 i VARDAG,

just nu sitter jag och avverkar de sista 35 minutrarna på jobbet, ska bli skönt att få komma hem. jag ska nog lägga mig på soffan och vila nån timma, inte för att jag vet om jag egentligen behöver det, jag tog mig en liten ofrivillig sovmorgon imorse. min telefonväckare ville nämligen inte ringa imorse så pär's mamma kom in just efter 7 och väckte mig. eftersom jag skulle bli upphämtad av jennifer 20 i åtta kan jag ju lova er att jag fick stressa som ett tok för att hinna, men det gjorde jag! har aldrig någonsin hunnit äta, sminka mig och fixa håret någorlunda på så kort tid.

jag såg i tidningen att de skulle visa mean girls på TV ikväll, så då har man ju något att sysselsätta sig med under kvällen i alla fall. vill vädret så kanske jag pallrar mig ut på en promenad också, det är som ett tag sen jag rörde på döfläsket. äh, nu ska jag återgå till hard workwork!

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2009-06-15 19:18:25

tack, det värmer i hjärtat! så fort jag inte jobbar kommer jag attackera er. och vi ska göra massa us och kul i sommar, visst?! det här är det värsta jag varit med om, fatta inte hur det ska gå. nåja, tack iaf <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela