nilssonjennipher

* a few questions that I need to know

Publicerad 2009-03-08 12:45:46 i VARDAG,

How you could ever hurt me so
I need to know what I've done wrong
And how long it's been going on
Was it that i never paid enough attention
Or did I not give enough affection
Not only will your answers keep me sane
But I'll know never to make the same mistake again

You can tell me to my face
Or even on the phone,
You can write it in a letter
Either way I have to know
Did I never treat you right
Did I always start the fight

Either way I'm going out of my mind
All the answers to my questions I have to find



"mamma mia"
var ju helt underbar, jag kan inte fatta att jag kunnat missa den så här länge. nåja, nu har jag ju sett den & jag kan lova er att det kommer bli fler gånger, måste tanka & bränna ut den! jag är egentligen inget stort ABBA-fan men deras låtar är ju faktiskt bra. jag tycker det är rätt häftigt att en grupp från pluttenutte-sverige har kunnat bli sååå kända! hihi.



idag var det tänkt att vi skulle ut med skotrarna & fara och grilla nånstans, men kul väder vi fick. mulet, blåsigt & dessutom snöar det. därför skjuter vi upp det till nån dag då vädret vill vara med oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela