nilssonjennipher

* but that was when I ruled the world

Publicerad 2009-03-24 16:41:42 i VARDAG,

igår såg jag världens mest spännande DH avsnitt, sitter som på nålar fram tills nästa måndag. ni som har sett det vet mycket väl vad jag pratar om, jag vill bara veta om personen i fråga överlever eller inte! egentligen bryr jag mig inte speciellt mycket om den nämda karaktären, men... personen kan gärna få överleva, annars skulle nog serien bli lite trist & grå. nä, nu ska jag inte säga mer, då kommer ni lista ut vem det är, & även om jag tycker det är väldigt kul att avslöja hemligheter från filmer, böcker & serier ska jag INTE göra det! för jag vet hur störande det är att ha börjat läsa en bok eller liknande, och sen få veta hela innehållet eller någon dramatisk detalj. så, för er skull håller jag tyst. det vill säga, om ni inte ber mig säga, för då gör jag det mer än gärna!

GOSSIP GIRL, S02E19 nästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela