nilssonjennipher

* I call you, they call you, everyone is calling you my better half

Publicerad 2009-03-27 19:46:10 i VARDAG,

fytusan, att gå i luleå med jennifer & jenny är det mest energikrävande jag har gjort på länge! vanligtvis brukar jag vara klar på stan i luleå efter ca 3 timmar. gissa hur länge vi har gått idag? DUBBELT SÅ LÄNGE. men jag ska inte klaga, jag har haft hur trevligt och kul som helst. vad har jag köpt då? äntligen fick jag mina efterlängtade chinos, världens skönaste byxor! dessutom hittade jag två tshirtar, ett linne & ett par jeansleggnings. så jag måste säga att jag är nöjd med dagen, även fast kontot redan börjar eka, & jag fick mitt studiebidrad IDAG. dessutom ska jag festa imorgon.. kommer nog få leva som en fattigloppa resten av månaden. tråkigt för mig..

Kommentarer

Postat av: Linnéa

Publicerad 2009-03-28 11:11:16

Ja chinos är jäkligt skönt :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela