nilssonjennipher

* I never promised there would be be sunshine every day

Publicerad 2009-03-18 14:18:16 i VARDAG,

fy tusan vilket väder gudarna ville bjuda på idag! jag är sugen att fara ut & sitta och grilla nånstans, och kanske till och med ha möjlighet att få lite färg i mitt kritvita ansikte - men nej! bara för att jag för en gångs skull har kommit hem före kl 4 går alla mina vänner full dag. och att fara ut själv är INGET jag någonsin ens skulle överväga. så, kanske jag istället för att bara sitta här och klaga häver mig ut på en långpromenad med skön musik i öronen? mm, så får det bli.

skoterfärden får helt enkelt hållas på halster tills imorgon, då vi ska ut med klassen.

Kommentarer

Postat av: Sassa

Publicerad 2009-03-18 14:19:07

joo om det nu blir så, otroligt skönt! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela