nilssonjennipher

* if I could change one thing, I'd make time for us

Publicerad 2009-03-12 13:24:02 i VARDAG,

nu börjar det bli mer en vana än en tillfällighet att jag börjar var och vartenda inlägg med "förlåt för den dåliga uppdateringen". återigen ska jag försöka lova att börja uppdatera bättre så jag slipper inleda med samma fras varenda gång..

hursomhelst så har jag nyligt kommit hem från skolan, i skaplig tid för ovanlighetens skull! oftast är jag hemma just före 4, helt utmattad och orklös, vilket oftast leder till att jag lägger mig i soffan eller sängen & somnar ett par timmar. idag FÅR jag bara inte somna, eftersom jag har ett engelskaprov imorgon, NKprov på måndag. och guess what, jag har inte ens börjat plugga! typiskt mig, att jag alltid ska skjuta upp allt & tro att jag kan allt ändå. så smart är nog ingen, i alla fall inte med våran NK. visst, jag har alltid haft ganska lätt för alla NO-ämnena, men när ett prov handlar om allt från olika bergrunder till hur en näringsväv ser ut måste i alla fall jag plugga, om inte annat för att komma ihåg allt!

nog pratat om skolan, jag drunknar i mina egna rester, så egentligen får jag ju bara skylla mig själv. idag är det kanonväder, & jag är sugen på att fara ut och grilla. frågan är bara om jag får ut skotern ur garaget själv? och om jag ens orkar starta den? frågan återstår... kanske tar med amanda på en promenad istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela