nilssonjennipher

* I've been travellin on this road to long, just trying to find my way home

Publicerad 2009-03-22 17:40:38 i VARDAG,

gud vad helgerna går fort, det känns som att man knappt hinner blunda så är det söndag igen. tråkigt men sant...

jag har i alla fall haft en väldigt skön & lugn helg, i fredags var vi ju som sagt var hos jennifer w och vräkte i oss en massa fika. ångesten var enorm senare under kvällen, så nu har jag bokat in pass på TC i veckan, haha. nåja, kladdakakan, bullarna, glassen, chipsen & godiset satt där det skulle om inte annat, och enormt gott var det! så jag måste nog ändå säga att det var värt det.

på lördag väcks jag av heidi, klockan 9 (!) solen sken & det var ovanligt fint väder, och vi hade kvällen innan bestämt att om vädret var med oss, skulle vi ut med skotrarna. SÅ klockan 10 samlades vi ett helt gäng nere på "träsket", och så for vi vidare till björnberget. haha, vi fick skratta lite åt amanda & fanny som lyckades köra fel väg 2 gånger. men när vi väl kom fram la vi oss och solade & grillade gott. mysigt! for hem efter ungefär 3½ timmar.


 


på kvällen kom amanda och hilda hit, vi såg robinson. jag måste säga att mina förväntningar på att 4;an skulle ta över det INTE var speciellt höga, men jag blev förvånad över hur bra det faktiskt var. jag kommer inte missa många avsnitt under våren, det kan jag lova.. tråkigt bara att michel (?) åkte ut redan, då han mer eller mindre hade hunnit bli min favorit. nåväl, finns ju endel vettiga & mindre vettiga människor med.

nu ska jag leta runt & se ifall jag hittar någon bra film jag och gubben kan roa oss med ikväll. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela