nilssonjennipher

* my school of charm can´t save me this time, cry your eyes out

Publicerad 2009-03-29 18:24:49 i VARDAG,

SLITET, ett ord som förklarar min dag ganska exakt. inte speciellt konstigt kanske, med tanke på att vi inte var hemma förrän kvart i 6 & vaknade typ halv 11. jag ska inte klaga, för det var kul igår! började hemma hos linnéa med god middag och lite lekar och sånt. for in till stan vid 12 tiden och där fick vi stå och vänta i EN TIMME för att komma in på ice. jag trodde helt seriöst att jag skulle förfrysa på plats, men jag överlevde och när vi väl kom in blev jag lite varmare.

nu ska jag gå & äta middag. bilderna lägger jag eventuellt ut ikväll, eller så får ni vänta tills imorgon. har inte så värst många, men ett par stycken i alla fall.

Kommentarer

Postat av: Linnéa

Publicerad 2009-03-29 18:31:22

tack desamma ;)

Postat av: sandra

Publicerad 2009-03-30 18:28:29

hahahahaha! svinkul! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela