nilssonjennipher

* so come over, I'm not over it

Publicerad 2009-03-04 21:31:12 i VARDAG,

nog är det ju just min tur, jag har åkt på urinvägsinfektion IGEN! tror det blir 3e eller 4e gången på bara ett år jag har det. vad är det för fel på mig?! det gör så ont, så ont, & jag måste riktigt PLÅGA mig själv för att inte sticka iväg på akuten! jag vet inte hur många penicillinkurer jag har knaprat under de senaste åren, och att bli immun redan då man är 17 år kanske nte är att föredra. nä, nu ska jag gå & klunka i mig ännu mer citronvatten och hålla tummarna att jag kan hela mig själv.. vilket jag är väldigt skeptisk till, men jag måste bevisa för alla i min närhet att jag inte är någon hypokondriker som alla verkar tro! nog för att jag råkar gilla att vara "sjuk" & mer än gärna gör ett besök till doktorn för att få detta bekräftat.

ääh, önska mig lycka till - det kan jag behöva.

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2009-03-04 21:52:21

hehe okej ;P

Postat av: Linnéa

Publicerad 2009-03-04 22:46:38

Lycka till, du behöver det! ;P du kommer få det så många ggr till nu när du fått en gång :P

Postat av: sandra

Publicerad 2009-03-04 22:52:25

hördu jag vet hur det känns, jag har den en gång i månaden så jag är ganska van! ont gör det;S

Postat av: sandra

Publicerad 2009-03-05 08:43:40

jag har förätit mig på penicilin, haha. men bara för att jag har det så behöver ju inte du få det :D haha, luuuugn.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela