nilssonjennipher

* whish I could have been there for you

Publicerad 2009-03-05 13:57:04 i VARDAG,

till min stora lycka verkar det som att uvi;n redan är påväg att ge sig, efter otaliga liter citronvatten. SKÖNT! detta firar jag med att storstäda hela mitt rum, & resten av huset också för den delen. fastän jag tycker att jag städar mitt rum ofta, ser det alltid förjävligt ut. varför?!

justja, igår var jag allt för upptagen med att ta hand om min sjuka kropp, att jag glömde bort att berätta vad jag köpte i luleå . fick med mig 2 par skor hem, & ett par ljusa jeansleggings. inte mycket att hurra över kanske, men jag måste säga att jag är nöjd med tanke på min ekonomi. åkte till luleå med 2300 kr & kommer hem med... ungefär 500. jag är hemsk när det gäller att ha hand om pengar. jag vet inte hur jag ska klara mig när jag blir vuxen, för att överleva måste jag vinna på lotto! annars kommer jag leva ett väldigt fattigt liv... AJA, jag slänger upp ett par bilder på skorna;

 
din sko 199;-                  scorett 899;-

Kommentarer

Postat av: EMMA

Publicerad 2009-03-05 21:55:04

Snygga skor :)

Postat av: Linnéa

Publicerad 2009-03-05 23:16:45

Jävligt snygga skor hörrödu ;)

Postat av: Linnéa

Publicerad 2009-03-05 23:21:46

jaa, converse är snyggt! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela