nilssonjennipher

* you give it all but I want more, and I'm waiting for you

Publicerad 2009-03-01 12:19:11 i VARDAG,

har varit väldigt dålig på att uppdatera under dom senaste dagarna, så nu tänkte jag skriva en snabbgenomgång på vad som hänt!

FREDAG: blev upplockad av amanda, for till kalix, kollade snabbt igenom kalix enorma utbud (där jag lyckades hitta mig ett träningslinne!) sen for vi & gymma, efter det for vi och handlade middag som vi gjorde och sen åt, stressade iväg till ishallen där vi sen spenderade ungefär 3 timmar med att stå & sälja fika i kiosken. när vi äntligen var klara där for vi först & köpte oss godis, och sen for vi till mari där jennifer, heidi & emelie höll på för fullt att färga mari's hår. for hem ungefär runt halv 12 tiden.

LÖRDAG: vaknade upp till ett svinbra väder! så jag & gubben bestämde oss för att dra på oss lite kläder och gå ut och ta en promenad. var väldigt skönt, dock lite kallt i ansiktet bara, men solen sken & då ska man inte klaga! kom hem, åt lunch och sen drog jag på mig stallkläderna och for med mamma & hjälpte henne att ta hand om gastus. red ett tag i paddocken, barbacka! är verkligen år & dar sen jag red barbacka, så jag kan ju säga att min stjärt inte är liiite öm idag, haha. men det var iallafall supermysigt, gastus är så rund & go. sen på kvällen åt vi middag hos oss, & sen for vi som sagt till nyborg och ut till pärs stuga, där ewe, danne & linnea var. stannade och pratade med dom ett tag & sen for vi hem och jag slocknade ganska direkt..

och slutligen.. IDAG är det planerat slingning av mitt hår! är redan less mitt brun/röda hår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela