nilssonjennipher

* you had me in the palm of your hand

Publicerad 2009-03-20 14:14:30 i VARDAG,

igår kom det hem en "tdning" (inte direkt en tidning, men hittar inget bättre ord för det) från skopunkten med en massa snygga skor! idag gick jag in på deras hemsida & det skulle jag fasen aldrig ha gjort, för jag hittade minst 5 par skor jag mer än gärna skulle vilja beställa! problemet är bara att jag inte har mer än 333 kr kvar att leva på denna månad. så what to do? antar att jag måste vänta till nästa fredag, då kommer mitt studiebidrag, plus en liten bonus på 500 kr av mami & papi! jag fattar egentigen inte varför jag ska få mer pengar, men jag skulle väl tippa på att det är för att jag är en sån uuunderbar dotter. kanske inte, men jag hoppas det iallafall, haha.. hur som helst, mer pengar får jag, vilket betyder att jag kan köpa ännu mer! inte illa pinkat må jag säga.

      

Kommentarer

Postat av: Linnéa

Publicerad 2009-03-21 13:48:22

Va bra! ;) men nu får du faktiskt ta och fixa min blogg, jag är lite less ;p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela