nilssonjennipher

* you make me cold as ice

Publicerad 2009-03-17 16:01:38 i VARDAG,

den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge - eller hur? nej precis, just därför tänkte jag nu ge er en snabb redovisning från lördagens festligheter, & även bilderna som jag helt enkelt inte orkat lägga in ännu.

jenny & jennifer kom till mig redan vid.. 3 tiden tror jag minsann det var. vi låg & slösåg på en massa skit på TV, tills klockan blev ungefär 6. då började vi sminka oss, fixa håret och så vidare. vi åt middag, fortsatte fixa oss, och klockan kvart i åttta var min käre granne jens snäll nog att skjutsa oss till fanny!

missade MÅNS framträdande, kom hem just lägligt till att se caroline af ugglas skämma ut sig inför hela svenska folket dock. började dricka omgående, för att inte somna av uttråkning. sen fortsatte vi helt enkelt se "mello", alla blev som tokiga då EMD snyggingarna entrade scenen, ooosch. & vips var det hela avgjort, med en opera-sångerska som segrare. vad vi tyckte? det behöver jag knappast säga.. hilda var ju nöjd om inte annat. FIASKO!

 

nåväl, just efter 11 var jens återigen nog snäll att skjutsa ner oss till busstationen, där hildas mamma fick köra varv efter varv runt i töre för att fördriva nästan 25 minuters dö-tid till bussen skulle komma. när den väl kom & vi väl anlände i kalix for jag och jennifer runt med tobias, john & andreas i kalix. låter kanske inte så himla kul att spendera en festkväll med att bara åka runt i en bil i kalix, men jag hade hur trevligt som helst. beror nog dock mer på sällskapet än själva aktiviteten, haha.

här tror jag att jag täckt allt som kvällen hade att erbjuda. justja, kanske ska nämna att hilda nådde formtopp! så sjukt full & så sjukt rolig. haha. resten av bilderna finns på pixbox.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela