nilssonjennipher

* a beautiful place, with power and grace

Publicerad 2009-05-11 21:45:07 i VARDAG,

FÖRDELAR MED ATT FÄRGA HÅRET HEMMA:

- det är MYCKET billigare
- man kan göra det vilken tid som helst på dygnet, man behöver alltså inte passa någon speciell tid
- resultatet brukar i de flesta fall bli bra


NACKDELAR MED ATT FÄRGA HÅRET HEMMA:

- i de resterande fallen som INTE blir bra, blir resultatet hemskt

anledningen till att jag skriver detta är för att jag idag har varit med om den sistnämda kategorin. mitt hår ser nu helt och hållet katastrofalt ut! eller okej, nu ska jag inte överdriva, men min hårbotten ser faktiskt rent ut sagt hemsk ut. det var tänk att jag bara skulle göra lite mer ljusa slingor, och kanske lite extra mycket uppe i utväxten, men någonting gick snett och hela benan är numera KNALL-blond/gul. INTE SNYGGT!

så till alla er som tvingas se mig på skolan imorgon; JAG SKA FIXA TILL DET SÅ FORT SOM MÖJLIGT!! redan imorgon faktiskt, måste ner på stan och köpa något att färga över skiten med. fast vad?! vill ju inte göra det brunt igen, då har jag ju slingat allt det här i onödan. det lutar nog åt att jag köper typ en blond toning och eventuellt slingor till och hoppas på ett mer lyckat resultat. annars, finns det någon villig frisör som har lust att hjälpa mig? en fattiglapp i stort behov att en total-make over på skallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela