nilssonjennipher

* cut the crap, deep within, a casket in my dream

Publicerad 2009-05-21 20:29:52 i VARDAG,



vilken tur jag har med vädret alltså, igår när jag jobbade var det ju lite halvdåligt, och idag när jag har varit ledig har det ju varit kanoners! har varit ute i stort sett hela dagen. vid 12-tiden följde jag med pär och några av hans vänner och såg på när dom spelade tennis. har fått lite streck från bikinin så lite brun kanske jag har blivit.

eftersom jag måste stiga så upp tidigt imorgon blir det en lugn kväll med bara en film och massa mys. jag var lite sugen på nåt gott, men jag är för lat för att orka cykla på shell, haha. men nu ska jag spela sims i väntan på att pär kommer.


mitt hjärta, bäst i världen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela