nilssonjennipher

* everyone knows I'm in over my head, over my head

Publicerad 2009-05-26 22:29:32 i VARDAG,

usch vilken jobbig dag jag har haft idag. dagen börjar med en rejäl försovning. hade ställt väckaren på sex, eftersom vi skulle åka bil med jens till skolan just före halv 8. men såklart har jag inte vaknat av väckaren, så 24 minuter över 7 slår jag i panik upp mina ögon. minuten efteråt skickar han ett meddelande och säger att vi kan börja gå ut, haha. så det var ju bara att kasta på sig kläderna och skynda sig ut. jag fick sminka mig i bilen, så om ansiktet har varit helt bedrövligt och fläckigt har ni förklaringen där.

såklart hann vi inte äta frukost, och när jag skulle köpa det på skolan fanns det inga baguetter. så jag fick gå hungrig fram till klockan halv 11, då det var lunch. och vad serverar dom? KORV! just snyggt. så jag fick försöka mätta mig på en filtallrik och två hårdbrödsmörgåsar. för er som inte känner mig kan jag meddela att jag behöver mycket mer än så för att bli ens i närheten av att vara mätt. usch.

sen vid lunchtid kommer dessutom en extrem huvudvärk smygandes. härdar ut alla timmar på skolan, för att sen fara på jobbet. självklart blir inte huvudvärken det minsta bättre av att sitta och svara i telefon, framför en dator, men jag gjorde mitt bästa i alla fall. när jag kom hem till älski var det så illa ställt, så jag har nu i efterhand börjat misstänka ett mindre migränanfall. vartenda litet ljud lät som jag vet inte vad, ont i skallen gjorde det då! tidigare, för några år sen, kunde jag få migrän ganska ofta, men nu måste det ha varit fösta gången på många år som jag fick det.



nu väntar jag på baby som för tillfället är i duschen, vi ska krypa ner under täcket och se på "shark bait". jag har sovmorgon imorgon, börjar inte förrän 10.20, så jag ska försöka somna i tid så jag kommer mig upp på rätt tid då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela