nilssonjennipher

* gone down in a fight, it was a bloody plesure

Publicerad 2009-05-19 14:05:51 i VARDAG,

JAA! idag ringde det från tele, och guess what? redan imorgon ska jag börja "jobba". börjar ju i och för sig med utbildning några veckor först, men det är bra nog för mig, eftersom man får lön för detta också! så jag kommer hinna få en lön i juni också, sååå skönt! pengar behöver jag verkligen, med tanke på att jag har 157 kronor kvar på mitt konto. fast det är ju bara en vecka kvar tills studiebidraget för maj månad kommer, så det ska jag väl överleva tycker man ju.

tisdag idag, vilket betyder att vi har haft idrott på gympan. tennis var det idag, och till min stora förvåning var det rätt skoj, även fast jag är totalt värdelös. vi fick ändå skratta både en och två gånger, kanske mest åt mina snygga missar osv, haha. sen var robin snäll nog att skjutsa hem mig, så nu sitter jag här hemma i min ensamhet. har så tråkigt att det knappt är sant! åh, hur ska jag kunna sysselsätta mig enda fram till middagen? nåt förslag?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela