nilssonjennipher

* I will be here right beside you, every step you take

Publicerad 2009-05-13 16:59:44 i VARDAG,

nej, det blir ingen bild på mitt hår, inte än i alla fall. gårdagens färgning blev inte bra, men bättre än tidigare om inte annat. till skillnad från igår är nu är håret lite mer jämt färgat - i ORANGE. väldigt snyggt, not.

nä nu ska jag inte vara sån, för egentligen är det bara i luggen och uppe i hårbotten det är orange, resten av håret är fin färg. så nu är ju bara frågan - VAD SKA JAG GÖRA?! gick in och frågade en frisör och hon sa typ att den enda metoden var att färga håret mörkare, men nej det vill jag ju inte! sen föreslog hon också att jag kunde göra ännu mer slingor, och i så fall med hetta, så kanske är det den metoden jag måste testa här näst? hååh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela