nilssonjennipher

* I'm coming up only to hold you under

Publicerad 2009-05-10 17:46:28 i VARDAG,

är det bara jag som tycker helgerna går på tok för fort? man hinner ju knappt blinka så är det söndag igen.

min helg har i alla fall bestått av enbart mys, mys & mys. igår var ju vädret som bekant inte det bästa, så jag & gubben låg inne i soffan hela dan, och gjorde endast uppehåll därifrån då vi gjorde världens godaste grillde kyckling & pommes till middag. sen återgick vi dit, och blev kvar hela kvällen. linus kom & gjorde oss sällskap ett par timmar, vi såg såklart "robinson" och sen såg vi "se upp för dårarna". dagen idag har sett ut ungefär likadan, soffan från morgon till eftermiddag, haha! skönt har det i alla fall varit, så jag ska inte klaga. har dessutom hunnit ut på en liten promenad med amanda för nån timme sen, och nu sitter jag och fördriver tid i väntan på middag. herråå!


mitt hjärta, världens bästa kille ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela