nilssonjennipher

* I'm free fallin', out into nothing

Publicerad 2009-05-08 18:27:38 i VARDAG,

 

kan någon, snälla, försöka förklara för mig hur jag ska överleva en hel vecka utan mina två lyckopiller?! ångrar redan att jag inte följde med, vi tre hade haft så sjukt kul tillsammans där nere, det är jag övertygad om! men, pengar är pengar och finns dom inte finns dom inte. tror jag har sagt det fler än en gång tidigare, men jag hatar att vara en fattig student! längtar tills jag har en egen lön att försörja mig på, så jag slipper leva på mamma och pappas konto hela tiden..

i helgen blir det MYS rakt igenom, och jag klagar inte! blir eventuellt, med stor betoning på eventuellt, fest imorgon, men vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela