nilssonjennipher

* I'm standing here until you make me move

Publicerad 2009-05-24 15:45:13 i VARDAG,

tur i oturen att vädret är som det är idag, eftersom jag & älski inte slog upp våra ögon förrän KLOCKAN TVÅ idag! jag fick världens ångest när jag såg på klockan, men så tittade jag ut genom fönstret och möttes av regn, och då dämpades min ångest en gnutta. är fortfarande i något av ett chocktillstånd, eftersom jag inte sovit såhär länge på flera år.

hur som helst så hade vi jättetrevligt igårkväll. jenny, jennifer, fanny, heidi, alle, fredrik, david, emil, anton och jag satt hemma hos mig och drack lite och spelade kubb. vi spelade tjejerna mot killarna, och självklart var det vi tjejer som vann, inte så otippat ändå.

ikväll ska jag, pappa och pär till kalix och äta middag på kina, så jag har precis kommit ut ur duschen, ska börja sminka mig aldeles strax. senare ikväll blir det nog bara mys och sånt.


gammal låt, men fortfarande lika bra. tycker nästan den akustiska versionen är
bättre än originalet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela