nilssonjennipher

* load you guns, we'll meet again

Publicerad 2009-05-17 14:04:04 i VARDAG,


igår hände det omöjliga - lukas åkte ut ur robinson!

jag har inte varit med om större fiasko i hela robinsons historia! åh, den enda riktigt värdiga vinnaren - ute, och det är flera avsnitt kvar tills finalen. jag blir så sur bara av att tänka på det, då kan ni ju tänka er hur sur/besviken jag var igårkväll. hade nog kunna fälla både en och två tårar! hååh. nu håller jag femtioelva tummar för att blomman tar hem skiten, annars ska jag aldrig mer se robinson, så det så.

nu har jag hur som helst tagit en liten paus från mitt solande. har legat ute sen klockan 11, så nu tyckte jag det var dags att komma in och ta mig något att äta och dricka innan jag fortsätter. dock har det börja blåsa lite grann, så det är inte riiiktigt lika varmt som tidigare idag, men jag ska inte klaga ändå. det är ju bäst att jag passar på att vara ute så mycket som möjligt nu när jag är ledig, eftersom det förmodligen inte kommer bli så mycket solande för mig i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela