nilssonjennipher

* one step forward, and two steps back

Publicerad 2009-05-20 17:16:48 i VARDAG,

nu är jag helt snurrig i skallen av allt jag har fått lära mig idag, haha. och nog är det ju mycket att komma ihåg alltså, får nästan panik när jag tänker på det! nä skämt åsido, utbildningen har ju precis startat, och den är ju långt ifrån klar. sen tror jag heller inte att man efter en dag förväntas att kunna allt. hur som helst, imorgon är jag ju som sagt var ledig, och på fredag ska jag dit igen. har även fått schema för nästa vecka också, detta går ju som på räls!

och på tal om imorgon, då startar vi ju äntligen med fotbollen igen! gud vad kul det ska bli, hoppas att vi blir ett par stycken också, det är ju inte så kul att spela fottis på typ 6 personer.

Kommentarer

Postat av: hilda

Publicerad 2009-05-21 16:01:54

Ja men precis varför är det ALLTID jag hahah..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela