nilssonjennipher

* sometimes love comes around

Publicerad 2009-05-18 19:00:27 i VARDAG,

tänk att vädret har så himla stor inverkan på hur man mår. kolla bara på mina kloka ekvationer:

varmt, soligt, allmänt skönt = alla är på bra humör.
snöigt, kallt, allmänt förjävligt = alla (jag) är på dåligt humör.


helt otroligt det där egentligen. ja, vars vill jag komma med en sån sak kanske ni undrar, och jag ville bara en än gång poängtera vilken personlighetsskillnad jag går igenom årets alla årstider. till alla er stackare som tvingas stå ut med mig under vinterhalvåret - YOU'RE GREAT. för jag kan inte vara en rolig jäkel då inte! hoppas jag kompenserar upp allt under sommartiden.

eftersom solen fortfarande är framme kanske man borde masa sig ut på en kvällspromenad? skulle vara skönt att fara ut och springa en sväng också, men idag är jag aldeles för lat för något sånt. nä, promenad it is. ikväll ska jag gå med min mamma, och få lätta på mitt hjärta. hon är ju rätt bra på att lyssna på mina problem efter 17 års huvudansvar för just den punkten. HERRÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela