nilssonjennipher

* this time, oh baby, there are no tears left here to cry

Publicerad 2009-05-04 16:42:48 i VARDAG,

idag var det back to reality efter denna långa, sköna helg vi haft. men dagen har gått som smort ändå, trots mitt extremt onda skavsår! nåväl, vill man vara fin får man lida pin.

nu har jag ganska nyligt kommit hem från skolan, har hunnit trycka i mig några bitar grillad kyckling som var kvar sen igår. är det bara jag som inte lyckas hålla mig mätt mer än högst 1 timme på skolmaten?! måste ju vara nåt fel på mig i sånna fall, för när jag kommer hem från skolan varje dag håller jag nästan på att avlida av hunger. jag har läst nånstans att en portion skolmat innehåller lika lite näring som en portion kattmat, & i mina öron låter inte detta helt omöjligt.


skolmat...?

som grädde på moset börjar min nervositet smyga sig på, och det mina vänner händer inte varje dag. jag är inte en sån person som är nervös över så värst många saker, tvärtom så brukar jag hålla en ganska låg profil och lita på min magkänsla. imorgon händer dock nåt spännande & jag vill verkligen göra bra ifrån mig! så denna nervositet kanske i själva verket är prestationsångest? jag hoppas på det bästa i alla fall, skulle vara så himla kul.

Kommentarer

Postat av: EMMA

Publicerad 2009-05-04 18:39:40

Nyfiken :P

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-05-05 09:37:14

Ja man hoppas ju att det inte skiljer så mkt.

Skulle du på intervju på Tele idag? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela