nilssonjennipher

* to many things to do before we die

Publicerad 2009-05-29 19:12:02 i VARDAG,

haha, att vi i norrbotten skulle få 25-30 grader i helgen måste ju vara världens största skämt! för bara några dagar sen lovade ju meterologerna oss "rejäl" sommarvärme, och när jag går in på smhi nu visar det:


18 grader! det kommer säkert hinna sjunka några grader till, skulle inte alls förvåna mig. åh, jag som hade velat ha den där riktiga värmen. nåja, vädret är vädret och det går ju inte att styra över, hur mycket man än vill.

idag har jag äntligen fått gjort bort nationella i matte B. eller, äntligen ska jag väl kanske inte säga, eftersom jag faktiskt tycker om matte, men just B-kursen tycker jag har varit jobbig. rättare sagt - svår! tror & hoppas att jag iallafall fixar ett godkänt på provet, och ska jag vara helt ärlig t-r-o-r jag nog jag gör det. svarade på alla frågor förutom två eller tre. inte för att det är någon garanti att talen bara därför är rätt, men för godkänt behöver man bara 14 pöäng, och max är 43 eller 44, så jag borde ju ha en rimlig chans att skrapa ihop det.

nä, nu ropar baby på mig från soffan, han har bokat in mig att se "ensam hemma 3", haha. skriver kanske senare, om jag har lust det vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela