nilssonjennipher

* a body bag, a mother cries, it seems like this is never ending

Publicerad 2009-11-18 13:17:07 i VARDAG,

jag hatar att ha ont i halsen. när jag har ont i halsen har jag en tendens att överdosera halstabletter, och som ni alla vet mår magen inte bra av detta. så just nu sitter jag med en jäkla värk i magen, sitter dubbelvikt stundtals då det kniper till. det här blir som en ond cirkel för mig, äter jag inte halstabletterna har jag svinit ont i halsen - äter jag tabletterna har jag inte ont i halsen men då får jag ont i magen istället. svårt val!

har suttit och skrivit mitt nationella i nästan 4 timmar imorse. gick åt h-vete, så dåligt har jag seriöst aldrig skrivit i hela mitt liv. hade ingen fantasi, ingen ork & ja... då kan ni ju själva räkna ut att resultadet förmodligen kommer att suga lika mycket.



Kommentarer

Postat av: Z A N D R A :)

Publicerad 2009-11-18 16:10:20

hallådär!

allt bra idag? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela