nilssonjennipher

* and I didn't mean to fall in love, but I did, and you didn't mean to love me back but I know you did

Publicerad 2009-11-20 14:08:22 i VARDAG,



fan vad skönt det kan vara att duscha vissa gånger. eller ja, oftast är det ju ganska skönt, förutom på mornarna när man är svintrött & nyvaken kanske. nu har jag i alla fall fått på mig kläder, ska ta och fixa till håret nu tänkte jag.sen ska jag dra fram symaskinen & fixa till lite kläder som jag tänkt göra hur länge som helst. tror knappast att resultatet kommer bli speciellt bra, eftersom jag suger på allt vad att sy heter.

sen ska jag (förhoppningsvis) hinna se ett par avsnitt av grey's säsong 2 innan jag ska börja laga middag. kunde inte hålla mig från att ladda ner alla avsnitt, har världens sämsta tålamod, så att vänta tills jag fyller år eller till julafton för att få se det kändes..
på tok för länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela